دبیرخانه و اتوماسیون اداری مربوط به محاسبات متداول امور کار کارکنان است، به علاوه یکی از کار های سخت و زمان بر محسوب میشود زیرا احتمال خطا در محاسبه ی مزایای کارکنان بسیار وجود دارد .
اما نرم افزار های مدیریت منابع انسانی تراز با سیستمی کردن تمامی فرایند ها از اتلاف وقت جلوگیری کرده و در زمینه ی اتوماسیون اداری و دبیرخانه با ساده کردن این فرایند کار امدی خود را با صرفه جویی در هزینه و زمان نشان میدهد.
امکانات نرمافزار دبیرخانه و اتوماسیون اداری
- ایجاد چند دبیرخانه مجزا
- کارتابلیکردن انواع سندهای موجود در کلیه نرمافزارها
- طبقهبندی، میزان فوریت و شیوههای دریافت نامهها
- درج پارافهای پیشفرض و فرمت کددهی نامهها
- ثبت نامههای وارده و صادره و اسکن نامهها و الصاق ضمیمه با فرمتهای دلخواه و استفاده از سطوح تفصیلی شناور هنگام ثبت نامه
- ارجاع نامه به چندین پرسنل
- ایجاد رویه و مراحل گوناگون و نامحدود برای هر رویه
- امکان ثبت درخواستهای مختلف اعم از فراموشی کارت، مرخصی، مأموریت، صدور گواهی و … و پیگیری آنها به صورت کارتابلی
- ثبت نامههای داخلی و پیگیری آن به صورت کارتابلی
- گزارشگیری کلیه نامهها
- استفاده و فراخوانی و تخصیص چهار سطح تفصیلی هنگام ثبت نامهها